دانلود نمونه سوالات آزمون یوس و تومر

مزیت و معایب دانلود نمونه سوالات آزمون یوس و تومر

از دیدگاه اساتید مجرب و با سابقه تدریس دروس یوس و تومر ،مطالعه و دانلود نمونه سوالات آزمون یوس از صفحات مختلف دانشگاهای ترکیه، صرفا داوطلبین آزمون یوس و آزمون تومر را با این منابع آشنا میسازد . 

لذا این منابع استراج شده از اینترنت حکم نوعی مکمل را خواهند داشت و سوالاتی از آزمون های یوس و تومر بصورت دانلود رایگان در دسترس قرار میگرد که کاملا در سطح زیر متوسط بوده و در گروه سوالات آسان باشد و دلیل این را میتوان در سیایت گذاری کاری دانشگاههای ترکیه در جذب داوطلبین و متقاضیان تحصیل در ترکیه دانست . بنابراین داوطلبین این آزمونها نباید به دانلود رایگان نمونه سوالات یوس و سوالات آزمون تومر بسنده کنند .

جهت بهبود این موضوع استفاده کامل از پکیج ها و منابع درسنامه دار و سوالات اصلی و تکمیلی آزمونهای یوس و تومر برای داوطلبین و متقاضیان شرکت در آزمون یوس و آزمون تومر جهت پذیرش تحصیلی از دانشگاهای ترکیه بطور قطع نیاز میباشد . 

موسسات یوس دیتا و ایران تومر در قالب چهار دپارتمان و شش گروه آموزشی و پژوهشی ،با سابقه چهارده سال فعالیت آموزشی، مشاوره ای، پژوهشی و مهاجرتی، برای اولین بار در ایران توانسته منابع قابل استفاده جهت آزمونهای تومر (TÖMER) ، یوس(YÖS) و آلس(ALES) را بطور کامل طراحی، تدوین و تنظیم نموده و اغلب این کتابهای یوس و تومر با ترجمه فارسی درسنامه ها و حل تشریحی نمونه سوالات اصلی و تالیفی میباشد که کمک شایانی در عرصه اعزام دانشجو به ترکیه محسوب میشود . 

دلیل دوم اتکا نکردن به سوالات دانلود شده از سایت دانشگاههای ترکیه اینکه وقتی متقاضی، نمونه سوالاتی از آزمون یوس را دانلود کرده و شروع به حل آن میکند، اغلب در منزل حین تحلیل تست ها، مدت زمان پاسخگویی سوالات را محاسبه نکرده و پس از مدتی احساس میکند که تمامی تست ها و یا تعداد قابل توجهی از آنها را میتواند حل نماید، ولی غافل از اینکه زمان اختصاص داده شده به پاسخگویی سوالات در آزمونهای یوس ترکیه، بطور متوسط جهت هر سوال تستی 90 ثانیه میباشد و طبیعتا داوطلب تا زمانیکه راه حل کوتاه و تستی سوال مربوطه را بطور صحیح فرا نگیرد غالبا چند برابر زمان مذکور را صرف پاسخگویی خواهد کرد و بدین ترتیب به متقاضی تحصیل در ترکیه این موضوع کاملا اثبات میگردد تا با فراگیری و آموزش سوالات کلیدی و مهم یوس روشهای پاسخگویی کوتاه در کمترین زمان ممکن اقدام نماید .

در منابع آموزشی و کتابهای یوس دیتا، تمامی نمونه سوالات آزمون یوس ترمیه، مطابق با تیپ سوالی دانشگاههای مختلف ترکیه همراه با درسنامه های دو زبانه (استانبولی و فارسی) طی دو سال کار پژوهشی در تولید محتوای  درسهای ریاضی، هندسه و هوش (IQ) آزمون یوس، پکیج DVD های آموزشی تصویری یوس را تحت تدریس بهترین مدرس یوس و با سابقه یوس، تولید و منتشر نماید تا مکمل خوبی در کنار کتابهای یوس جهت داوطلبین باشد . 

 

تمامی پکیج های مربوط به آزمونهای دانشگاه های ترکیه از سایت www.yosdata.com بصورت آنلاین قابل خریداری و سفارش میباشد .  

فروش منابع آزمون دانشگاههای ترکیه

شبکه های اجتماعی